تولید فیلم پلی اتیلن

فیلم پلی اتیلن و انواع آن

فیلم پلی اتیلن و انواع آن : پلی اتیلن نوعی پلاستیک است که بسیار کاربردی است و در صنایع بسته بندی صنعتی ، کشاورزی ، مواد غذایی و غیره استفاده می شود و می تواند به صورت یک لایه و یا چند لایه باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی فیلم پلی اتیلن و انواع آن می پردازیم.

فیلم پلی اتیلن چیست ؟

فیلم پلی اتیلن چیست و انواع آن شامل یک رول پلاستیکی است که دارای مقاومت و دوام طولانی می باشد و به صورت شفاف و مات تولید می شوند . این فیلم ها به وسیله پلی اتیلن سبک و سنگین با افزودنی های مانند افزودنی مادون قرمز ، افزودنی اشعه ماورالبنفش ، افزودنی مه تولید می شوند . به همین منظور شما می توانید با شرکت پوریا پلاستیک ری ارتباط برقرار کنید و از نحوه سفارش محصولات و قیمت ها اطلاع حاصل کنید.

ویژگی های فیلم پلی اتیلن

فیلم پلی اتیلن و انواع آن دارای ویژگی های بسیاری می باشد مانند ظاهری زیبا ، مقاومت بالا ، قیمت مناسب ، قابلیت چاپ در طرح های مختلف ، تولید با ضخامت متفاوت ، تولید یک لایه یا چند لایه ، استحکام بالا ، انعطاف پذیری ، عرض ۱۰ سانتی متر تا ۱۰ متر تولید می شود و در صنایع مختلف کاربرد دارد.

انواع فیلم پلی اتیلن

فیلم پلی اتیلن و انواع آن شامل فیلم های پلی اتیلن ساده PE ، فیلم های پلی اتیلن کلردار CPE  فیلم های پلی اتیلن با چگالی بالا و تراکم بالا HDPE ، فیلم های پلی اتیلن با چگالی و تراکم کم LDPE   ، فیلم پلی اتیلن با چگالی کم LLDPE  است به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت پوریا پلاستیک ری به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

فیلم پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE

فیلم پلی اتیلن و انواع آن شامل فیلم پلی اتیلن با چگالی بالا است که این نوع فیلم از دو روش اسلاری slurry  و پلیمریزاسیون گازی تولید می شود و دمای آنها از ۷۰تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد و تحمل فشار ۱۰تا ۸۰ بار تولید می شوند . این فیلم ها استحکام بالایی دارند و در برابر محیط اسیدی و قلیایی دوام دارند و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا برای بسته بندی مواد غذایی را دارا هستند ولی در برابر اشعه خورشید مقاومت کمی دارند و زود فاسد و خراب می شوند.

فیلم های پلی اتیلن با چگالی کم LDPE

این نوع فیلم پلی اتیلن حالتی سخت و نیمه شفاف است و از روش پلیمریزاسیون رادیکال آزاد برای تولید آن استفاده می شود و مقاومت فشار و حرارت بالایی دارند و در دمای ۸۰تا ۳۰۰درجه سانتی گراد و تحمل فشار ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰بار تولید می شوند و نقطه ذوب آن ۱۰۵ تا ۱۱۵ درجه سانتی گراد است . این فیلم پلی اتیلن در مقابل مواد اکسیدکننده ، هیدروکربن هالوژنه و روغن های طبیعی مقاوم هستند و وزن آنها بسیار کم و اکثر محصولات از این نوع بسته بندی استفاده می کنند.

فیلم پلی اتیلن خطی با چگالی کم LLDPE

در مورد این نوع فیلم پلی اتیلن  می توان گفت که فیلم پلی اتیلن خطی با چگالی کم LLDPE نمونه بهبود یافته LDPE  است که این فیلم شفاف است و رنگ شیری دارد و بیشتر برای بسته بندی محصولات کشاورزی کاربرد دارد و در صنعت کشاورزی به این فیلم ها نایلون عریض کشاورزی هم می گویند . از این فیلم ها در صنعت بسته بندی فیلم استرچ بسته بندی و نایلون شرینگ هم استفاده می شود و اکثر بسته بندی محصولات در فروشگاه ها و صنایع مختلف توسط این فیلم ها می باشد.

خرید فیلم های پلی اتیلن

فیلم پلی اتیلن و انواع آن شامل رول پلاستیکی است که ویژگی های بسیار زیادی دارد به همین منظور شما می توانید با شرکت پوریا پلاستیک ری ارتباط و از نحوه سفارش و خرید این محصولات اطلاع حاصل کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *