رول نایلون شیرینگ

رول نایلون شیرینگ

یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین محصولات در ضمینه بسته بندی و محافظت از محصولات نایلون شرینگ می باشد. اکثر صنایع برای محافظت از محصولات خود از این نایلون استفاده می کنند. این نایلون از پلی اتیلن تولید می شود و نسبت به دما حساس است و در مقابل حرارت قابل انعطاف می باشد و خاصیت شکل پذیری دارد.

پوریا پلاستیک ری  تولید کننده نایلون ساده و نایلون های شرینگ به صورت رول ، کیسه و برش خورده میباشد . تولیدات این شرکت از عرض 20 سانت تا 2 متر به صورت دولا و 4 متر به صورت تک لا با ضخامت دلخواه مشتریان از 50 میکرون به بالا میباشد .

تولیدات این شرکت فقط با مواد اولیه درجه یک است . قابلیت چاپ لوگو مشتریان بر روی نایلون ها فراهم میباشد و مشتریان میتوانند برای بهتر دیده شدن شرکت خود ، لوگو خود را بر روی نایلون ها سفارش دهند . تمامی محصولات توسط شرکت ضمانت کیفیت میشوند . برای اطلاعات در رابطه با نایلون شرینگ میتوانید با ما تماس بگیرید.

یکی از نایلون های پر کاربرد در صنعت بسته بندی که پس از حرارت دادن و نرم شدن آن، بر روی محصول جذب می شود نایلون شیرینگ یا شرینک نام دارد.

نایلون های شیرینگ در دمای بالا نرم و انعطاف پذیر می شوند و به راحتی محصول مورد نظر را احاطه می کند. از آنجایی که حجم و اندازه محصولات مختلف متفاوت می باشد نایلون بسته بندی شیرینگ در ابعاد و اندازه های مختلف بنا به سفارش مشتری تهیه و تولید می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *